Nieuwsbrief header

Terug naar overzicht
1 okt. 2022 - Correctie Procedure Inkoop Brouwmaterialen
Door: Guus Bollen

Nieuwsflits Inkoop Commissie

 

Aanpassing bestelprocedure website.

 

De beschreven bestelprocedure in de nieuwsbrief van september bleek helaas niet duidelijk te zijn.

Excuses hiervoor.

Daarom hebben we de navigatie naar het bestelformulier verbeterd.

Hoe kom je op de bestelpagina met het bestelformulier?

 

1. Log in op de website (optie rechtsboven in de menubalk).

2. Kies dan 'Voor leden' in het hoofdmenu (optie rechtsboven in de menubalk, verschijnt na inloggen).

3. Kies dan de subpagina 'Bestellen Inkoop' in de drop down lijst.

4. Op die pagina staat verder uitgelegd hoe het werkt, er staat een link in naar het bestelformulier.

    Dat zie je vervolgens in de documentenlijst met de naam 'Bestellijst brouw ingredienten' bovenaan staan.

    Dat moet je dan downloaden, invullen en naar de inkoopcommissie mailen.

 

Met vriendelijke groet,

Inkoop commissie Amervallei

 

Vragen over bestellen? mail de inkoop commissie.

Vragen over de website? mail de webmasters

 

Let op! Bestellingen kunnen tot en met maandag 10 oktober 2022 ingediend worden!

Terug naar overzicht